Direct naar de inhoud van deze paginacsrf
IJsselsteinvoorelkaar

Ambassadeur lokale helden!

Locatie: Verschillende regio's in Nederland Tijdsinvestering: 2-4 uur per week Wat ga je doen? Houd jij van honden én van een schone buurt? Dan ben jij de perfecte kandidaat om mee te helpen met het werven van meer hondeneigenaren voor ons Lokale Helden Programma! Als ambassadeur inspireer je anderen om tijdens het uitlaten van hun hond te helpen met het opruimen van zwerfafval. Samen zorgen we voor een schonere omgeving en een groter bewustzijn. Jouw taken: Actief hondeneigenaren in jouw buurt benaderen en enthousiasmeren om mee te doen. Helpen met het organiseren van opruimacties en bijeenkomsten voor Lokale Helden. Lokale winkels, dierenartsen, en hondenscholen benaderen om het initiatief te promoten. Onze sociale media ondersteunen door verhalen en successen van Lokale Helden te delen. Wat bieden wij? Een leuke en maatschappelijke manier om jouw netwerk van hondeneigenaren uit te breiden. Ondersteuning vanuit ons team met materialen en promotiemiddelen. De kans om een positieve impact te maken in jouw eigen buurt. Ben jij enthousiast, sociaal en hou je van honden? Sluit je dan aan als ambassadeur van EnjoyCleaningUp en draag bij aan een schonere wereld! Meld je aan en laat jouw buurt het verschil zien!

Lees meer

project

Benschopperpoort en Het Podium

Marketing & communicatie

Beschrijving

Locatie: Verschillende regio's in Nederland
Tijdsinvestering: 2-4 uur per week

Wat ga je doen?
Houd jij van honden én van een schone buurt? Dan ben jij de perfecte kandidaat om mee te helpen met het werven van meer hondeneigenaren voor ons Lokale Helden Programma! Als ambassadeur inspireer je anderen om tijdens het uitlaten van hun hond te helpen met het opruimen van zwerfafval. Samen zorgen we voor een schonere omgeving en een groter bewustzijn.

Jouw taken:

Actief hondeneigenaren in jouw buurt benaderen en enthousiasmeren om mee te doen.
Helpen met het organiseren van opruimacties en bijeenkomsten voor Lokale Helden.
Lokale winkels, dierenartsen, en hondenscholen benaderen om het initiatief te promoten.
Onze sociale media ondersteunen door verhalen en successen van Lokale Helden te delen.
Wat bieden wij?

Een leuke en maatschappelijke manier om jouw netwerk van hondeneigenaren uit te breiden.
Ondersteuning vanuit ons team met materialen en promotiemiddelen.
De kans om een positieve impact te maken in jouw eigen buurt.
Ben jij enthousiast, sociaal en hou je van honden?
Sluit je dan aan als ambassadeur van EnjoyCleaningUp en draag bij aan een schonere wereld! Meld je aan en laat jouw buurt het verschil zien!

Praktische informatie

Tijd

Project - 20 weken

Wekelijks 2 tot 10 uur

Locatie

Benschopperpoort en Het Podium

Impact

Impactgebied

Belangenbehartiging & goede doelen
Evenementen & festivals
Sociaal & welzijn

Categorie

Marketing & communicatie
Alex
65% profielsterkte

Over Alex

  • Deze vraag is gecheckt door de helpdesk
  • Alex is ingeschreven op VHLvoorelkaar sinds 12-02-2024
  • Positieve match gemaakt
Delen:
Bewaar:
Print:

Bekijk meer van Enjoycleaningup

Vrijwilliger evenementen
Achterveld-Noord

Vrijwilliger evenementen

Eenmalig of maandelijks · 2 tot 40 uur
Enjoycleaningup

Locatie: Verschillende locaties in IJsselstein en omstreken Tijdsinvestering: Flexibel, afhankelijk van evenementen Wat ga je doen? Ben jij iemand die graag de handen uit de mouwen steekt en meehelpt om de buurt schoner te maken? Wij zoeken enthousiaste vrijwilligers die ons team willen versterken tijdens opruimevenementen. Je helpt mee om onze evenementen soepel te laten verlopen en zorgt ervoor dat samen met andere vrijwilligers en hondeneigenaren de buurt opgeruimd wordt. Geen ervaring nodig, alleen een dosis enthousiasme! Jouw taken: Assisteren bij het organiseren van opruimacties op evenementenlocaties. Samen met de aanwezige deelnemers zorgen voor een schone omgeving. Ondersteunen bij het uitreiken van materialen zoals vuilniszakken, handschoenen, enz. Eventueel helpen bij het opbouwen en afbreken van het evenement. Wat bieden wij? Een leuke en sociale ervaring waar je direct een positieve impact hebt op het milieu. De kans om betrokken te zijn bij evenementen met gelijkgestemde mensen. Flexibele inzetbaarheid – jij bepaalt hoe vaak je wilt helpen. Ben jij diegene die we zoeken? Stuur ons een berichtje of meld je direct aan! Samen maken we een verschil voor de omgeving én voor de natuur. Deze vacature is ook geschikt voor jongeren.

(kleine) groepen

Anderen bekeken ook

Gastdame of gastheer Repair Café
Achterveld-West

Gastdame of gastheer Repair Café

Wekelijks · 2 tot 3 uur
Stichting Pulse

Iedere dinsdagmiddag is het Repair Café geopend in het Heem, van 13u - 16u. Als gastheer/gastdame neemt u de spullen aan die gebracht worden, u bespreekt met de klant welke reparatie nodig is en u doet de administratieve en financiële afhandeling. U belt de mensen die hun apparaten of kleding kunnen ophalen. Het hebben van goede sociale vaardigheden is een must. Een gezellig praatje met kopje koffie of thee erbij is bij het Repair Café minstens even belangrijk als de reparatie van kleding of apparaten.

Waardevolle momenten op de dagbesteding
Paardenveld

Waardevolle momenten op de dagbesteding

Wekelijks · 3 tot 4 uur
Vecht en IJssel IJsselstein

Voor ouderen die nog zelfstandig wonen, maar wel ondersteuning nodig hebben is er de Meikers. Een groep inwoners van IJsselstein komt daar samen voor sociaal contact en ondersteuning. Wij zijn op zoek naar vrijwilligers die kunnen ondersteunen bij een aantal praktische zaken tijdens deze dagen. Denk bijvoorbeeld aan het koken van soep, het verzorgen van de (brood) maaltijd, bewoners ophalen, afwassen, praatje maken met bewoners enz. Dagen en tijden: • Woensdag 10.00-13.00

Vertellers levensboeken gezocht
Groenvliet

Vertellers levensboeken gezocht

Project · 0 tot 1 uur in totaal
Stichting Pulse

Omdat verhalen vertellen wie we zijn Roept je wel eens: ‘Kind, over mijn leven kan ik boeken vol schrijven!’? Pulse biedt IJsselsteinse ouderen de gelegenheid hun levensverhaal op te laten schrijven door een vrijwilliger. Deze komt bij jouw thuis en maakt, samen met jou, je eigen levensboek. Compleet met illustraties, bijvoorbeeld eigen foto’s. Jij vertelt en bepaalt wat er wel of niet in komt. Na aanmelding volgt eerst een intakegesprek. Daarna vindt de koppeling met een vrijwilliger plaats. Deelname aan dit project is kosteloos. Je betaalt alleen de drukkosten van het levensboek. Heb je belangstelling voor je eigen unieke boek? Of ken je iemand die hier belangstelling in zou kunnen hebben? Neem dan contact op.

Gastvrouw/heer Aanschuiftafel
Groenvliet

Gastvrouw/heer Aanschuiftafel

Maandelijks · 4 tot 5 uur
Stichting Pulse

Iedere 1e en 3e woensdagavond van de maand wordt er voor 12 gasten een 3-gangen menu geserveerd inclusief een drankje en een kopje koffie/thee bij de Aanschuiftafel in locatie de Oase. De vrijwillige gastvrouwen/heren zijn de spil van de avond. Zij dekken de tafels en richten de ruimte in, verwarmen het eten, ontvangen en bedienen de gasten en eten gezellig mee. Voor deze dienst zoeken wij gastvrouwen of gastheren. Wij werken met een rooster waar u 1x per maand wordt ingedeeld. Tevens als inval bij ziekte, vakantie. Wilt u meer informatie of een keer komen kijken en mee-eten? Dan kunt u contact opnemen met Greet Gijsen via telefoonnummer [telefoonnummer verborgen], [telefoonnummer verborgen] of [e-mailadres verborgen]. Wij verwelkomen u graag als nieuwe vrijwilligers/ster.

Chauffeur m/v voor de Pulsependel
Groenvliet

Chauffeur m/v voor de Pulsependel

Eenmalig of wekelijks · 4 tot 8 uur
Stichting Pulse

De Pulse Pendel is een dienst voor inwoners van IJsselstein die minder goed ter been zijn en binnen de regio van A naar B willen reizen. Tegen een kleine vergoeding halen de vrijwillige chauffeurs van Pulse hun passagiers op en brengen ze keurig op hun bestemming. In het begin rij je mee en na verloop van tijd als het allemaal goed gaat wordt er een rijtest gedaan, daarna zullen wij jou indelen als chauffeur bij ziekte/vakanties/extra activiteiten. Dit uiteraard in overleg.

Chauffeur Dierenambulance
IJsselstein

Chauffeur Dierenambulance

Wekelijks · 3 tot 20 uur
Stichting Huisdieren Vervoer Service

Korte omschrijving De Dierenambulance IJsselstein is werkzaam in de volgende gemeenten: IJsselstein, Benschop, Lopik, Polsbroek e.o. De ambulance rijdt niet alleen voor huisdieren, maar voor alle dieren zoals vogels, zwanen, eenden, egels, honden en katten. Kortom, alles wat in de ambulance past daar zal voor gezorgd worden. Activiteit Jouw functie Als chauffeur ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van de ritten die gemeld worden via de telefoon; je neemt deze zelf ook aan en beantwoordt de vragen die gesteld worden. Hiermee ben je tegelijkertijd ons voornaamste visitekaartje naar buiten toe. Ook hou je een klein stukje administratie bij van de gemaakte ritten en houd je de dierenambulance netjes en schoon voor een volgende dienst. Kort samengevat • Zorgdragen voor het dier- en klantvriendelijk afhandelen van de ritten op de Dierenambulance • Zorgdragen voor de Dierenambulance • Zorgdragen voor volledige en accurate registratie • Zorgdragen voor goede overdracht naar andere chauffeurs en coördinator • Zelfstandig uitvoeren van de ritten. Verwachting Herken jij jezelf in bovenstaande functieomschrijving en wil je graag chauffeur worden, stuur dan een e-mail naar: [e-mailadres verborgen] of vul het online formulier in op onze website: [website verborgen]. Functie-eisen Wat we vragen • Je bent ouder dan 21 jaar • Je hebt affiniteit met het werken met dieren • Je bezit goede contactuele eigenschappen • Je bent in het bezit van rijbewijs B • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit • Je bent bereid nacht- en weekenddienst te draaien • Je bent flexibel inzetbaar • Je bent woonachtig in IJsselstein of Lopik

Planner m/v voor de Pulsependel
Groenvliet

Planner m/v voor de Pulsependel

Wekelijks · 1 tot 4 uur
Stichting Pulse

Zit jij graag achter de pc en kan je omgaan met outlook/word en excel? Dan is dit de plek waar wij jou graag zien zitten. Je hebt een eigen vaste werkplek en een mobiele telefoon voor de planning. Iedere morgen van maandag t/m vrijdag wordt de planning voor onze bussen gemaakt. Na het opstarten bekijk je de mail en maak je de planning. De ritten worden aangenomen per telefoon of mensen komen langs en er worden ritten afgemeld. Dit geef je door aan de betreffende chauffeur zodat hij niet voor niets er naar toe gaat. Nadat je de planning gemaakt hebt print je deze uit, mail je ze naar de betreffende chauffeurs en leg je ze in de chauffeurskast. De werktijden zijn van 08.30 uur - 12.00 uur maar als je eerder klaar bent dan kan je naar huis gaan. Mensen kunnen bellen tot 12.00 uur, er is altijd een beroepskracht aanwezig als er toch nog een extra rit binnenkomt. Spreek deze vacature je aan dan kan je contact opnemen met Greet Gijsen via telefoonnummer [telefoonnummer verborgen]. Zij is aanwezig van maandag t/m donderdag.