Op positieve manier werken aan schone wereld

- Maandelijks · 2 tot 8 uur
- Enjoycleaningup
Locatie: Flexibel (remote werken mogelijk) Tijdsinvestering: 4-8 uur per maand Wat ga je doen? Heb jij ervaring met financiën en wil je jouw kennis inzetten voor een goed doel? Wij zijn op zoek naar een vrijwilliger om als penningmeester deel uit te maken van ons team! Als penningmeester bij EnjoyCleaningUp ben je verantwoordelijk voor het beheren van onze financiën en speel je een cruciale rol in het waarborgen van onze toekomst en groei. Jouw taken: Het bijhouden van onze financiële administratie. Het opstellen van kwartaal- en jaarverslagen. Het beheren van onze inkomsten en uitgaven. Het meedenken over het financieel gezond houden van de organisatie en eventueel fondsenwerven. Wat bieden wij? De kans om jouw financiële expertise in te zetten voor een betekenisvol doel. Samenwerken met een enthousiast en gepassioneerd team. Flexibele werktijden en de mogelijkheid om (deels) remote te werken. Wie zoeken wij? Ervaring met financiële administratie, bijvoorbeeld als penningmeester of in een vergelijkbare rol. Goede kennis van boekhoudsoftware en/of Excel. Betrokkenheid bij duurzaamheid en milieu-initiatieven is een pré, maar geen must! Ben jij de financiële duizendpoot die we zoeken? Stuur ons je motivatie en help ons verder groeien!
Lees meerEenmalig 4 tot 8 uur
Het mag ook elke maand of een aantal keer! Geef je voorkeur aan in je bericht!